Този магазин използва бисквитки. Научете повече. Разбрах

Често задавани въпроси (FAQ)

Цените крайни ли са?

Всички цени в сайта са с начислен ДДС! При поръчване на определен продукт го получавате на цената, на която сте го заявили, стига да не е изчерпан като наличност, с което ние своевременно ще Ви уведомим!

Мога ли да платя онлайн с карта?

ДА - работим съвместно с epay.bg и възможността за сигурно разплащане с карти през системата на BORIKA. Приемат се всички дебитни и кредитни карти на BORIKA, MAESTRO, MasterCard и VISA.

Как да си купя продукт от сайта?

Когато желаете да закупите продукт, просто натиснете бутона "Купи". В количката Ви ще излезе списък с всички поръчани продукти. От тук можете да изтривате или променяте количества. На следващите страници попълнете Вашите данни, изберете най-удобните за Вас методи на плащане и доставка. Запознайте се с общите условия на сайта и натиснете бутона "Завършване на поръчката". Ще получите номер на поръчка, с който можете във всеки момент да проследявате статуса на Вашите поръчки.

Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

Не, не е задължително да се регистрирате. В случай, че се спрете на някой от нашите продукти, то тогава с цел по- добро обслужване и улеснение на поръчката, регистрацията е задължителна. Тя е еднократна и след нея, Вие пазарувате по-удобно, следите статуса на направените поръчки и получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции. Ако искате да спестите време, може да използвате формата за бърза поръчка, която не изисква регистрация.

Какви са начините, по които мога да направя поръчка?

Можете да направите поръчка онлайн с регистрация в сайта ни, по телефона или по мейл.

Какви са сроковете за доставка?

Стандартният срок за доставка е до 3 работни дни

Безплатна ли е доставката?

Всички стоки на стойност над 200 лв., които не са в промоция, са с безплатна доставка, освен ако не ползвате други намаления или отстъпки.

Мога ли да поръчам онлайн, но да си взема поръчката на място от магазина?

Може да си вземете стоката от магазина ни на адрес: Стокова база "Илиенци" магазин 4008, 1271, София.

Не съм удовлетворен от продукта. Как да процедирам, за да го върна?

Проверете дали продуктът е годен за връщане и след това попълнете Формуляра за връщане на продукт, но не и по-късно от 14 календарни дни след получаването/вземането му. Продуктът трябва да бъде върнат в същото състояние, в което е бил доставен.

При какви условия мога да върна пратката?

Всички стоки трябва да бъдат в същото състояние като при доставката, без наранявания, в изряден търговски вид и пълна окомплектовка с прилежащите аксесоари и документи;

Стоката трябва да бъде в оригинална опаковка и пълна окомплектовка: аксесоари, дискове, ръководства, транспортна опаковка, оригинална гаранционна карта и всички документи, с която е била доставена;

Стоката трябва да бъде без следи от употреба, драскотини, наранявания, охлузвания, със защитни найлонови покрития, ако е имало такива и други външни белези;

Опаковката трябва да е здрава, да не е разкъсана, надраскана или повредена;

Ако стоката е била придружена с подарък, трябва да се върне и подаръкът;

Ако стоката е с модифициран или изтрит софтуер, следва да бъде възстановен до фабричния инсталационен вид;

Ако продуктът бъде върнат в състояние, в което не може да бъде продаден като нов, си запазваме правото да изискаме такса за привеждането му в началния му вид (ако е възможно) или за покриване разликата в цената, получила се при продажбата на продукта като втора употреба, или по избор на клиента да му доставим продукта обратно за негова сметка.

Възможно ли е да направя промени по поръчката си?

Промяна може да бъде осъществена преди финализиране на поръчката. В случай , че сте завършили поръчката си, а е нужна промяна, може да се свържете с нас на телефон 02/40 24 234 или ни пишете в чат съпорта на сайта.

За чия сметка са куриерските разходи при връщане или замяна на закупен продукт?

По чл.55 ал.2 от ЗЗП в 14-дневен срок от получаване на продукта, потребителят/клиентът има право да го върне към ТЪРГОВЕЦА, като заплати транспортните разходи. Връщането на продукта обратно на ТЪРГОВЕЦА трябва да бъде преди изтичането на 14-дневния срок.

Как ще ми бъде възстановена сумата, след връщане на закупен продукт?

Възстановяването на заплатената за продукта сума се извършва в 14-дневен срок от получаването му, в офиса на компанията ни. Осъществява се по избран от потребителя/клиента начин - по банков път или с наложен платеж чрез Еконт.

Каква информация е нужно да предоставя при направа на поръчка по телефона или през чат съпорта на сайта?

Нужно е да бъде посочен желания от Вас продукт, предлаган в нашия сайт, под формата на ID код на продукта, намиращ се в дясната част на формата за поръчка или наименование на продукта.

Вашите име и фамилия, телефонен номер за връзка и адрес или офис на Куриерска фирма Еконт за получаването на продукта.

Може да изберете подходящ офис на Еконт от ТУК

В случай, че имате технически проблем или затруднение, можете да направите поръчка в свободен текст на следния имейл адрес:

office@4sales.bg или на телефонен номер „02 40 24 234.

Мога ли да заменя вече закупен продукт и как?

Ако желаете замяна на закупен продукт, може да я заявите в 14-дневен срок от закупуването му чрез попълване на Форма за връщане/замяна на продукт . Можете да се възползвате от правата си по чл. 50 от ЗЗП, като имате предвид описаните условия в т.8б от „ Правила и условия за ползване“, както и в секция „Връщане на продукт“.

Мога ли да поръчам за чужбина?

Да, Еконт доставя извън границите на Република България в партньорство с Хермес Лоджистик Груп. Информация за държавите, до които е възможна доставка, може да получите на номер 02/40 24 234 или в нашия чат съпорт.

Може ли направена поръчка да бъде анулирана?

Направена поръчка може да бъде анулирана чрез свободен текст на имейл адрес: office@4sales.bg ; чрез позвъняване на телефон: 02/ 40 24 234 или чрез сътрудниците от чат съпорта на сайта.

При натискане на бутон „Завърши поръчката“ нищо не се случва! Какво да правя?

Нужно е да проверите дали сте се съгласили с Общите условия, чрез поставяне на отметка:

Въвеждането на коректни данни в задължителните полета за попълване гарантира успешно завършване на поръчката.

С коя куриерска фирма се изпращат поръчките?

Онлайн магазин 4Sales.bg има договорни отношения с куриерска фирма ЕКОНТ ЕКСПРЕС.


Абонирайте се за нашия специален бюлетин и спестете!

Получавате на имейл само , специални оферти и ексклузивни продукти.