Често задавани въпроси (FAQ)

Цените крайни ли са?

Всички цени в сайта са с начислен ДДС! При поръчване на определен продукт го получавате на цената на която сте го заявили, стига да не е изчерпан като наличност, с което ние своевременно ще Ви уведомим!

Мога ли да платя онлайн с карта?

ДА - работим съвместно с epay.bg и възможността за сигурно разплащане с карти през системата на BORIKA. Приемат се всички дебитни и кредитни карти на BORIKA, MAESTRO, MasterCard и VISA.

Как да си купя продукт от сайта?

Когато желаете да закупите продукт, просто натиснете бутона "Купи". В количката Ви ще излезе списък с всички поръчани продукти. От тук можете да изтривате или променяте количества. На следващите страници попълнете Вашите данни, изберете най-удобните за Вас методи на плащане и доставка. Запознайте се с общите условия на сайта и натиснете бутона "Завършване на поръчката". Ще получите номер на поръчка, с който можете във всеки момент да проследявате статуса на Вашите поръчки.

Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

Не, не е задължително да се регистрирате. В случай, че се спрете на някоя от нашите продукти, то тогава с цел по- добро обслужване и улеснение на поръчката, регистрацията е задължителна. Тя е еднократна и след нея, Вие пазарувате по-удобно, следите статуса на направените поръчки и получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.

Какви са начините, по които мога да направя поръчка?

Можете да направите поръчка онлайн с регистрация в сайта ни, по телефона, по мейл или по телефона

Какви са сроковете за доставка?

Стандартният срок за доставка е до 3 работни дни

Безплатна ли е доставката?

Всички стоки на стойност над 200 лв., които не са в промоция, са с безплатна доставка, освен ако не ползвате други намаления или отстъпки.

Мога ли да поръчам онлайн, но да си взема поръчката на място от магазина?

Може да си вземете стоката от магазина ни на адрес: Стокова база "Илиенци" магазин 4008, 1271, София.

Не съм удовлетворен от продукта. Как да процедирам, за да го върна?

Проверете дали продукта е годен за връщане и след това попълнете Формуляра за връщане на продукт, но не и по-късно от 14 календарни дни след получаването/вземането му. Продукта трябва да бъде върнат в същото състояние, в което е бил доставен.

При какви условия мога да върна пратката?

Всички стоки трябва да бъдат в същото състояние като при доставката, без наранявания, в изряден търговски вид и пълна окомплектовка с прилежащите аксесоари и документи;

Стоката трябва да бъде в оригинална опаковка и пълна окомплектовка: аксесоари, дискове, ръководства, транспортна опаковка, оригинална гаранционна карта и всички документи, с която е била доставена;

Стоката трябва да бъде без следи от употреба, драскотини, наранявания, охлузвания, със защитни найлонови покрития, ако е имало такива и други външни белези;

Опаковката трябва да е здрава, да не е разкъсана, надраскана или повредена;

Ако стоката е била придружена с подарък, трябва да се върне и подаръка;

Ако стоката е с модифициран или изтрит софтуер, следва да бъде възстановен до фабричния инсталационен вид.

Ако продуктът бъде върнат в състояние, в което не може да бъде продаден като нов, си запазваме правото да изискаме такса за привеждането му в началния му вид (ако е възможно) или за покриване разликата в цената, получила се при продажбата на продукта като втора употреба, или по избор на клиента да му доставим продукта обратно за негова сметка.


Абонирайте се за нашия специален бюлетин и спестете!

Получавате на имейл само , специални оферти и ексклузивни продукти.